Đorđije Crnčević je bil rojen leta 1941 v Dupilu (Črna gora). Diplomski in podiplomski študij kiparstva je zaključil na Akademiji likovnih umetnosti v Beogradu (1972). Že leta  1967 je začel sodelovati na številnih kolektivnih razstavah doma in po svetu, pripravil pa je tudi okoli dvajset samostojnih predstavitev. Ob skulpturi se je ukvarjal še z grafiko in slikarstvom. Samostojni poklic  umetnika je leta 1991 zamenjal za profesorsko mesto na beograjski Visoki šoli likovnih in uporabnih umetnosti, kjer je bil zaposlen do leta 2008. Njegova dela, za katera je bil tudi večkrat nagrajen,  se nahajajo v javnih in zasebnih zbirkah, a tudi na prostem.  Sodeloval je na številnih likovnih kolonijah in kiparskih simpozijih. Avtor, ki je temeljno zaznamoval sodobno likovno sceno v Srbiji 20. in začetka 21. stoletja, je umrl leta 2013 v Beogradu. Dve leti zatem mu je mesto pripravilo veliko retrospektivno razstavo.

Srbski umetnik, ki je v svojih delih odpiral vprašanja, povezana z ustvarjalnim procesom, položajem umetnika in kritičnim pogledom na sodobno družbo, je na portoroškem simpoziju ustvaril portret pesnika oziroma filozofa. Kamnita kompozicija, sestavljena iz dveh delov, iz ležečega pravokotnika in vertikalne ovalne forme, ne skriva figuralnega izhodišča. Slednjega razbiramo v pokončnem delu skulpture. Stilizirana glava filozofa ima zobčasto prirezano stranico, ki naj bi ponazarjala živahno komunikacijo s horizontalno bazo, na kateri je simbolično izrisana številka ena. Crnčević je s svojo stvaritvijo želel izzvati  vprašanja, povezana z iskanjem resnice in smisla življenja.