Pallazzo Mora v Benetkah (Strada Nova, 3659 Venice) | 
11. maj ‒ 24. november 2019 

Na letošnjem bienalu v Benetkah se bo predstavil tudi slovenski umetnik Azad Karim, ki ga je k sodelovanju povabil Evropski kulturni center (https://ecc-italy.eu/exhibitions/2019art), ki vsako leto v dveh beneških palačah, v Palazzo Mora in Palazzo Bembo, gosti razstavo približno stošestdesetih umetnikov iz vsega sveta. Organizacijo razstave nosi neprofitna GAA fundacija (www.gaafoundation.org). Razstava (od 11. maja do 24. novembra 2019) sodi med spremljevalne dogodke Beneškega bienala.

Azad Karim predstavlja instalacijo Ladja negotovosti z nekaj sto miniaturnimi kipi iz žgane gline, ki jo bo spremljala tudi video projekcija z naslovom Zgodba o uničenju. Vse skupaj pa umetnik povezuje v enovito zgodbo, ki jo gradi že nekaj let: Fragmenti resničnosti. Po strokovni plati so Karimovo sodelovanje podprle Obalne galerije Piran, muzejska svetnica in kustodinja Nives Marvin je napisala tudi predstavitveni tekst.


Azad Karim se je rodil leta 1954 v Arbilu v Kurdistanu (Irak). Leta 1976 je končal študij pri prof. Muhammadu Muhradinu na Inštitutu za likovno umetnost v Bagdadu, istega leta se je preselil v Jugoslavijo in nadaljeval študij na ljubljanski Akademiji za likovno umetnost: leta 1980 je diplomiral na slikarskem oddelku pri prof. Kiarju Mešku in 1983 končal še specialko za grafiko pri prof. Zvestu Apolloniju. Šele 1994, prvič po šestnajstih letih, je obiskal rodni Arbil, kamor se zdaj redno vrača. Študijsko se je leta 1987 izpopolnjeval v Londonu in 1996 v Parizu. Ustvarja v slikarstvu, grafiki, kiparstvu in oblikovanju. Od leta 1984 razstavlja samostojno, sodeluje na številnih skupinskih razstavah doma in v tujini. Prejel je štirinajst nagrad. Leta 2003 je sodeloval z Narodnim muzejem v Krakowu pri pripravi razstave Outlook kot doslej edine celostne predstavitve sodobne kurdske umetnosti likovnikov, ki so razseljeni po Evropi. Od 1984 živi in ustvarja v Ajdovščini.