Obalne galerije Piran





GALERIJA
HERMAN PEČARIČ


FORMA VIVA

EX-TEMPORE PIRAN

PIRANSKI DNEVI
ARHITEKTURE


ARTMARKET

.
 




  JAVNI RAZPIS ZA ODDAJO ZAČASNIH PRODAJNIH MEST NA PORTOROŠKI TRŽNICI ZA OBDOBJE OD 1. 4. 2018 DO 31. 3. 2019


 

Javni zavod Obalne galerije Piran / Gallerie costiere Pirano (v nadaljevanju OGP) v skladu z Odlokom o tržnicah in začasnih prodajnih mestih zunaj prodajaln v Občini Piran (Uradni list RS, št. 1/18), na podlagi 33. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO in 76/16 – odl.US) in 31. člena Statuta Občine Piran (Uradni list RS, št. 5/14 – uradno prečiščeno besedilo in 35/17) objavlja

 

 JAVNI RAZPIS ZA ODDAJO ZAČASNIH PRODAJNIH MEST

NA PORTOROŠKI TRŽNICI ZA OBDOBJE

OD 1. 4. 2018 DO 31. 3. 2019

 

Piran, 15. marec 2018

  

I. PREDMET ODDAJE

 

OGP oddaja trideset (30) začasnih prodajnih mest v Portorožu na Trgu Prekomorskih brigad, in sicer:

1.  premična stojnica (25 prodajnih mest),

2.  hiška kot objekt (5 prodajnih mest).

 

Čas oddaje je od 1. aprila 2018 do 31. marca 2019.

 

1. PREMIČNA STOJNICA

 

Čas oddaje je od 1. aprila 2018 do 31. marca 2019.

OGP zagotavljajo najemniku prodajno mesto – javno površino v velikosti 2m x 1m  – z naslednjo opremo:

- tipski senčnik,

- električni priključek (dovoljena poraba na posamezno prodajno mesto je 750W).

 

Cena najema:

a)     za ponudnike oblikovalskih izdelkov in/ali domače in umetnostne obrti ter druge ponudnike (nakit – keramični, porcelanski, usnjarski, steklarski, kovinski, slamarski, pletilski; leseni uporabni in/ali okrasni izdelki; modni dodatki in drugo);

  • letni najem (za obdobje od 1. 4. 2018 do 31. 3. 2019): izhodiščna cena za posamezno prodajno mesto znaša 2200,00 EUR

V znesek ni vključen 22% DDV.

1. obrok najemnine je potrebno vplačati pred podpisom pogodbe, in sicer na naslov: Obalne galerije Piran, Tartinijev trg 3, 6330 Piran, podračun pri UJP Koper SI56 01290-6030358891, SWIFT: BSLJSI2X. Na osnovi plačila bo z najemnikom sklenjena najemna pogodba.

b)     za slikarje portretiste izbrane po presoji strokovne komisije OGP je izhodiščna cena 500,00 EUR. 

V znesek ni vključen 22% DDV.

  

2. HIŠKA KOT OBJEKT

 

Čas oddaje je od 1. aprila 2018 do 31. marca 2019.

OGP zagotavljajo najemniku prodajno mesto – hiško kot objekt (velikost: 2,1 m x 2,1 m) z električnim priključkom (dovoljena poraba na posamezno prodajno mesto je 750W). Najemodajalec ne nosi investicijskih stroškov.

 

Cena najema:

  • za ponudnike domače in/ali umetnostne obrti s svojo proizvodnjo ter druge ponudnike (nakit – keramični, porcelanski, usnjarski, steklarski, kovinski, slamarski, pletilski; leseni uporabni in/ali okrasni izdelki; oblačila in oblačilni dodatki in drugo); 

- izhodiščna cena za posamezno prodajno mesto znaša 3100,00 EUR. V znesek ni vključen 22% DDV.

Pri najemu hiške imajo prednost najemniki iz preteklih let.

Možnost letnega plačila najemnine za premično stojnico in hiško kot objekt je v štirih obrokih (prvi del ob podpisu pogodbe, drugi del 15. junija 2018, tretji del 15. julija 2018 in četrti del do 15. avgusta 2018). Dokazilo o poravnani najemnini oziroma delu najemnine je pogoj za podpis pogodbe in za začetek obratovanja.

 

II. POGOJI NAJEMA

 

Najemnina za najem posameznega prodajnega mesta vključuje najem javne površine (pod točko I.1.) oziroma hiške (pod točko I.2.).

Ponudniki morajo v odprtem razpisnem roku za hišico kot objekt vplačati varščino v višini 1.000 €, vplačilo izvršiti ob predložitvi prijave na račun OGP, Tartinijev trg 3, 6330 Piran, podračun pri UJP Koper št.: SI56 01290-6030358891.

Ponudniki za pomično stojnico vplačajo varščino za vsako posamezno prodajno mesto v višini 100 €, vplačilo je potrebno izvršiti pred pričetkom prodaje na račun OGP, Tartinijev trg 3, 6330 Piran, podračun pri UJP Koper št. SI56 01290-6030358891. 

Na javni razpis se lahko prijavijo vse pravne in fizične osebe, ki so registrirane za opravljanje dejavnosti z naslednjim prodajnim programom ali storitvami:

  1. prodaja tipičnih istrskih in/ali slovenskih spominkov in izdelkov domače obrti (z nalepko in številko certifikata),
  2. prodaja likovnih del, portretiranje, izdelovanje karikatur, ipd. ,
  3. delavnice z demonstracijo del domače in umetne obrti,
  4. keramični, glineni, stekleni in usnjeni izdelki ,
  1. darilni program, nakit, modni dodatki, dizajnerska oblačila in drugo.

Na javni razpis se lahko prijavijo tudi ponudniki s podobno ponudbo, vendar bodo imeli prednost prijavitelji s ponudbo iz prejšnjega odstavka (točke 1–5).

Območje, ki je predmet oddaje (Trg prekomorskih brigad), ni posebej varovano ali kako drugače zaščiteno, zato OGP ne odgovarja za nobeno morebitno škodo, nastalo na premoženju najemnika. Prodajnih mest, ki jih je izbrani ponudnik pridobil v najem po tem razpisu, ne sme oddajati v podnajem.

Vsak prijavitelj lahko odda ponudbo za največ 2 (dve) prodajni mesti oziroma največ eno (1) hiško kot objekt.

Razpored stojnic na ploščadi bo opravila strokovna komisija. Upoštevala bo dinamiko dela, videz in funkcionalnost trga. Odločitev komisije je dokončna. Razpored stojnic se lahko začasno spremeni zaradi kulturnih in drugih dogodkov, ki se izvajajo na ploščadi.

Vsi prodajalci so dolžni upoštevati navodila upravitelja ploščadi. V primeru kršitve najemne pogodbe, tržnega reda ali neupoštevanja navodil upravitelja, se po drugem pisnem opominu pogodba razdre. Najemnik je dolžan nemudoma vrniti senčnik oziroma ključe prodajnega mesta in poravnati morebitno nastalo škodo na prodajnem mestu.

  

III. VSEBINA PONUDBE

 

Prijava na javni razpis mora vsebovati naslednje podatke in dokazila:

-        izpolnjen obrazec PRIJAVA z jasnim opisom ponudbe glede na merila ocenjevanja in označeno oz. navedeno točno lokacijo za katero se poteguje,

-        vzorce prodajnega programa s priloženimi deklaracijam, iz katerih je razvidno poreklo blaga,

-        prijavitelji za najem hišice vplačilo varščine* v višini 1.000 € za posamezno prodajno mesto (vplačilo na: OGP, Tartinijev trg 3, 6330 Piran, podračun pri UJP Koper št. SI56 01290-6030358891),

-        fotokopijo odločbe o vpisu v register oziroma izpisek iz sodnega registra, obrtno dovoljenje oz. priglasitveni list, ki ni starejši od 8 dni glede na datum oddaje ponudbe,

-        potrdilo o registraciji z davčno številko.

 

* Prijaviteljem, s katerimi pogodba o najemu ne bo sklenjena, se varščina vrne na TRR najpozneje v roku 15 dni po opravljenem izboru, izbranim ponudnikom pa se vračuna v najemnino.

 

Izbrani najemnik si mora pred začetkom obratovanja zagotoviti vsa potrebna dovoljenja za zakonito obratovanje.

 

IV. ODDAJA PONUDBE

 

Prijava na javni razpis mora biti izdelana izključno na obrazcih, ki so sestavni del tega razpisa. Ponudba mora biti napisana v slovenskem ali italijanskem jeziku, vsebovati mora izpolnjeni obrazec prijave z vsemi zahtevanimi podatki in dokazili. 

Predlagatelji morajo ponudbo oddati po pošti kot priporočeno pošiljko najpozneje do 23. 3. 2018 (datum poštnega žiga) na naslov Obalne galerije Piran, Tartinijev trg 3, 6330 Piran, ali osebno na istem naslovu. Ponudbe morajo biti v zaprti ovojnici z oznako »JAVNI RAZPIS ZA PORTOROŠKO TRŽNICO – NE ODPIRAJ«. Na hrbtni strani ovojnice mora biti naveden naziv in naslov ponudnika.

Nepravočasne in nepravilno označene ponudbe bodo izločene in po končanem postopku odpiranja ponudb neodprte vrnjene ponudniku.

 

V. MERILA ZA OCENJEVANJE PONUDB

 

Merila točkovanja za sestavo prednostnega seznama prijaviteljev, razen za slikarje in portretiste so:

 

MERILO

Največ št. točk

1.

Kvaliteta in zanimivost prodajnega program s statusom domače in umetnostne obrti z nalepko in številko certifikata*

35

 

2.

Delavnice z demonstracijo dela

15

3.

Stalnost (število let na ploščadi)

35

4.

Podjetje registrirano v Občini Piran **

15

 

Največ št. točk:

100

 

Na prednostni seznam prijaviteljev se uvrstijo vsi prijavitelji, ki oddajo popolno prijavo glede na 3. točko javnega razpisa in ob upoštevanju zbranega števila točk glede na merila, in sicer od prijavitelja z največjim številom zbranih točk pa do prijavitelja z najmanjšim številom zbranih točk. Izbranih bo tistih 30 prijaviteljev, ki se glede na zgoraj navedene pogoje in merila uvrstijo na prvih trideset mest prednostnega seznama.

  

VI. OBRAVNAVA PRIJAV IN OBVESTILO O IZIDU JAVNEGA RAZPISA

 

Prispele prijave bo obravnavala strokovna komisija OGP, odločitev komisije je dokončna. Prijavitelji bodo o izboru obveščeni najpozneje v roku petih (5) dni po izdelavi prednostnega seznama. Z izbranimi prijavitelji bodo sklenjene najemne pogodbe, s katerimi bodo urejena medsebojna razmerja.

  

VII. RAZPISNA DOKUMENTACIJA

 

Razpisna dokumentacija je od dneva objave do izteka roka za oddajo prijav dosegljiva na spletni strani Obalnih galerij Piran, www.obalne-galerije.si. Zainteresirani prijavitelji pa jo lahko v času uradnih ur dvignejo tudi v upravi Obalnih galerij Piran, Tartinijev trg 3, 6330 Piran. Dodatne informacije dobite na upravi OGP (Dušanka Đukić, tel. (05) 671 20 97 ali (05) 671 20 80).

 

Jelka Pečar

direktorica

 

Vsebina:

  1. Besedilo javnega razpisa
  2. Prijavni obrazec
  3. Vzorec pogodbe (dosegljiv na www.obalne-galerije.si)
  4. Tloris Trga Prekomorskih brigad z vrisanimi prodajnimi mesti

 

 







TTL